shineekpop

Alla inlägg under augusti 2013

>.<

Av sofia & Johan - 21 augusti 2013 17:12

                                                                    hej!

                nu sitter jag och lyssnar på henry trapt och i den är TAEMIN & kyuhyun

den så braaa! glöm inte att kolla in min blogg http://svenskak-pop.bloggo.nu/

 

Av sofia & Johan - 17 augusti 2013 22:46

                                                                       annyeong!

                                          visste ni att Taemin är med i Henrys video TRAP! 

                                                   åååå den är såååååååååå BRA!!


                                                                            TRUE

     

Av sofia & Johan - 17 augusti 2013 16:45

                                                                         annyeong!

                                                            här kommer dagens bild!

                                           den är sååå fin   ..............   ehhhehhh 

                       


Av sofia & Johan - 16 augusti 2013 17:59

                                                                 annyeong!

                        här kommer en video när roliga Key färjar sitt hår i vakra rosa

                                                             ååå  så duktig 


Av sofia & Johan - 16 augusti 2013 11:05

                                                                      Annyeong

                                                       nu blir det ett rörligt inlägg

      men först i menyn kan ni leta efter omröstingar och där kan ni rösta på vem som är din favorit i SHINEE 


                               och nu kommer det en litten video tänkte jag och jag älskar den


                                                                 några fina gif bilder!!!

                                     '

                           

                           

                                              


Av sofia & Johan - 15 augusti 2013 15:26

                                                                   hello!

                                 nu ska ni få bästämma villken bild som är finast.

                                              så kommenterar ni A,B eller C

A)

 


B)

 



C)

 








Av sofia & Johan - 15 augusti 2013 13:19

                                                              annyeong!

           Jag vill tacka 2 som har gillat min blogg på Facebook! Jag vart jätteglad så tack så mycket!!


                                   a det vart ganska kort så här kommer en litten bild!


                                      om ni vill gilla min blogg finns det en knap i menyn!


                                                 


    

Av sofia & Johan - 15 augusti 2013 12:13

                                                               annyeong!

       här kommer en dans cover som jag tyckte var littebra! så ja vad tycker ni??? kommentera


Presentation


Annyeong!
välkommen till min Shinee blogg! det här är en fan blog för alla Shawols ( Shinee fanname) och KPOPfans! du kommer att få se masvis mer roliga videor,bilder och mycket annat roligt!

Hope you like the blog!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vem är din favorit i SHINEE
 Taemin ♥
 Minho ♥
 Onew ♥
 Key ♥
 Jonghyun ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards